Bestellen en bezorgen

Hoe plaats ik een bestelling?

Om een bestelling te plaatsen heeft u bij Cat’s fitness Mode een account nodig, je vult je gegevens in bij het aanmaken van de account.

Hieronder hebben wij de stappen weergeven voor het plaatsen van een bestelling:

  • Heeft u een product gevonden die u wilt bestellen, selecteer indien nodig de maat en klik vervolgens op product toevoegen aan winkelmand.
  • Voeg indien gewenst meerdere producten toe aan uw winkelmand.
  • Ga naar uw winkelmand, dit doet u door te klikken op winkelmand in de bovenste gedeelte van de website (menu balk). U ziet nu de inhoud van uw winkelmand met alle gewenste producten.
  • Is de winkelmand compleet dan klikt u op doorgaan naar afrekenen.
  • Vul uw gegevens in waarnaar de inhoud verzonden moet worden, of login met uw e-mailadres en wachtwoord.
  • Kies vervolgens de betaalmethode die u wenst en klik op bestelling plaatsen.
  • Volg de stappen van de betaalmethode zodra u dit heeft gedaan wordt u geïnformeerd of de betaling is afgerond en is de bestelling bij ons geplaatst.

Mocht u ondanks de uitleg er niet uitkomen neem dan contact met ons op.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Cat’s Fitness Mode doet er alles aan uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Uw pakket wordt verzonden via PostNL, zodra het pakket is aangemeld ontvangt u een track & trace code van ons zodat u het pakket via PostNL kunt volgen.

Bestellingen geplaatst op maandag t/m vrijdag worden normaliter de volgende dag geleverd.

Wat zijn de verzenden kosten?

Verzendkosten zijn kosten die gemaakt worden voor het verzenden van producten naar uw adres.

Pakket 0 – 10 kg € 6,50

Wie bezorgt mijn bestelling?

We verzenden standaard producten via PostNL, mocht het zijn dat er een andere leverancier gebruikt wordt, zullen wij u hier eerst van op de hoogte brengen.

 

Retourneren en ruilen

Hoe kan ik mijn bestelde product(en) retourneren?

Heeft u een product besteld maar past deze niet of voldoet hij niet aan uw wenst dan kunt u het product retourneren via het retour formulier. Deze kunt u vinden op de pagina klantenservice.

Hoe kan ik mijn product(en) omruilen en een ander product bestellen?

Klopt de maat niet en wilt u deze ruilen stuur dan het product via het retour formulier terug. Selecteer in het formulier dat u het product wilt ruilen u ontvangt dan een kortingsbon met het bedrag van uw bestelling.

Het retour formulier kunt u ook vinden op de pagina klantenservice.

Hoe werkt het met de verzendkosten bij omruilen?

Voor het retourneren betaald u alleen de verzendkosten.

Wilt u een product retourneren of omruilen dan zullen wij de kosten van de bestelling vergoeden. U ontvangt dan een kortingsbon of uw geld terug op uw rekening.

Indien u geld retour wilt houd dan rekening met een verwerkingstermijn van 14 dagen, dit is afhankelijk van de betaalmethode.

Wat is herroepingsrecht?

Als consument zijnde heeft u recht op het herroepingsrecht. Het herroepingsrecht is vastgelegd in de consumentenwet.

1. De consument krijgt het recht om na ontvangst van de bestelling binnen 14 dagen de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden (herroepingsrecht). De termijn begint te lopen vanaf het moment dat de (gehele) bestelling door de consument is ontvangen.

  • Er bestaat geen herroepingsrecht wanneer de producten volgens zijn specificaties op maat zijn gemaakt of slechts kort houdbaar zijn.
  • De consument kan een herroepingsformulier van verkoper gebruiken. Verkoper is gehouden dit terstond na de vraag van koper aan koper ter beschikking te stellen.
  • Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het ongebruikte en onbeschadigde product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele verzendverpakking aan verkoper retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

 

Betalen

Welke betaalmethode bieden we?

  •    iDeal
  •    PayPal
  •    Bankoverschrijving
  •    Sofort banking
  •    ING home’Pay
  •    Creditcard

Indien er meerdere betaalmethode worden toegevoegd zullen wij deze hier vermelden.

Hoe veilig is het winkelen bij Cat’s Fitness Mode?

Uw bankgegevens zijn natuurlijk belangrijk voor u en hier wilt u ook geen risico lopen. Daarom maakt Cat’s Fitness Mode gebruik van SSL (Secure Socket Layer) beveiliging dit zorgt ervoor dat alle gegevens tussen Cat’s Fitness Mode en u worden beveiligd. Daarnaast maken wij gebruik van beveiligde betaalverbinding met iDeal en PayPal waardoor u automatisch overgaat op de beveiliging van uw bank zoals ABN AMRO, RaboBank, ING etc. Veiligheid is voor ons erg belangrijk.

Kan ik achteraf betalen?

Nee. Nog niet. Misschien in de toekomst wel.

Hoe wordt de btw verrekend bij Cat’s Fitness Mode?

Alle genoemde bedragen op deze website zijn inclusief BTW.

 

Service & garantie

Wat moet ik doen als ik klachten heb?

Het is jammer om te horen dat u een klacht heeft.

We gaan natuurlijk wel alles aan doen om er samen uit te komen. U kunt daarom uw klacht vermelden via het contactformulier of via e-mail naar info@catsfitness.nl.

  1. Koper is verplicht klachten over de verrichte werkzaamheden direct te melden aan verkoper. De klacht bevat een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van de tekortkoming, zodat verkoper in staat is hierop adequaat te reageren.
  2. Is een klacht gegrond, dan is verkoper gehouden het goed te herstellen en eventueel te vervangen.

Welke Klachten worden niet vergoed?


Klachten die niet voldoen aan de retour voorwaarden en/of niet door Cat’s Fitness Mode zijn veroorzaakt worden niet vergoed. Zie hiervoor onze algemene voorwaarden.

Overige vragen

Hoe weet ik welke maat moet ik bestellen?

We hebben hier twee tabellen een van hipikini en andere van labellamafia.

Tabel Hipikini



Tabel Labellamafia
Labellamafia - Size Chart




Ik heb net een artikel ontvangen en nu is afgeprijsd, heb ik recht op verrekening?

Nee u heeft geen recht op een verrekening.